مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1400 ساعت 13:452021-08-02حوادث

بسته حوادث| از آزادی گروگان در داراب تا به دام به افتادن باند سرقت در کازرون


مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس، از آزادی گروگان در داراب تا به دام افتادن سارقان وسایل درون خودرو در کازرون را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

در عملیات مشترک پلیس فارس و اصفهان 411 کیلو تریاک کشف شد   فرمانده انتظامی استان از کشف 411 کیلو تریاک و دستگیری یک با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می کند.

گروگان پس از 15 روز اسارت، آزاد شد جانشین فرمانده انتظامی استان از رهایی گروگان 37 ساله از چنگال گروگانگیران پس از 15 روز اسارت با تلاش ماموران پلیس داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در 23 تیرماه سال جاری در بخش رستاق شهرستان داراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با حضور در محل و انجام تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند 3 سرنشین یک سواری پژو 405 با پلاک مخدوش و سر و صورتی پوشیده فردی 37 ساله را گروگان و سریعا از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: تلاش تیم تحقیقات پرونده برای شناسایی گروگانگیران و رهایی این جوان با جدیت ادامه داشت تا اینکه مأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حوادث| از آزادی گروگان در داراب تا به دام به افتادن باند سرقت در کازرون

بسته حوادث| از آزادی گروگان در داراب تا به دام به افتادن باند سرقت در کازرون